Kot lastnik podjetja, ki je s številnimi poslovnimi opravili zaseden praktično cele dneve, lahko hitro spregledate enega izmed pomembnejših aspektov podjetja tj. grafična podoba. Poglejmo si razloge zakaj je grafična podoba podjetja bolj pomembna, kot mislite da je. celostna-grafična-podoba

Prepoznavnost blagovne znamke

Podoba blagovne znamke se začne z dobrim logotipom in se od tega razširi na vse ravni poslovanja podjetja. Celostna grafična podoba podjetja mora biti usmerjena v vašo ciljno skupino potrošnikov na način, ki je efektiven, profesionalen in privlačen. Blagovna znamka mora zagotavljati povezavo z izdelki in storitvami, ki jih ponujate.To pa lahko dosežete le z odlično grafično podobo podjetja.

Enotnost podjetja

Vaši zaposleni bodo obdani z različnimi formami podobe vašega podjetja: spletne strani, uniforme, publikacije, itd.. Podoba podjetja mora biti takšna, da se bodo zaposleni z njo poistovetili in ponosno stali za njo. Celostna grafična podoba mora tudi krepiti občutek enotnosti. Izgradnja identitete vašega podjetja se namreč začne od znotraj.

Profesionalnost

Grafična podoba je tista, ki naredi na poslovne partnerje in stranke prvi vtis. Logotip je eden izmed segmentov grafične podobe, ki v le delčku sekunde ustvari vtis o vašem podjetju. Verjetno ne želite, da bi s cenenim in slabim izgledom že ob prvem stiku z ljudmi podjetje dalo vtis neprofesionalnosti. Marsikdo lahko namreč dobi napačen vtis o vaših izdelkih ali storitvah, če ima občutek, da si ne morete zagotoviti niti profesionalne grafične podobe podjetja.

Komunikacija

Uporabnost grafične podobe podjetja ne meji le na dober logotip in internetno stran. Ta namreč služi tudi kot vizualni pripomoček s katerim komunicirate in posredujete vaše ideje. Slednje so namreč pogostokrat izražene bolj učinkovito preko grafičnih podob kot besed.

Učinkovitost in produktivnost

Slaba grafična podoba lahko negativno vpliva na produktivnost in učinkovitost zaposlenih. Področje kjer lahko najprej zaznate slabosti je spletna stran, ki mora biti zasnovana tako, da je funkcionalna in pregledna ter zajema primerne barve in oblike pisav. Vse kar je v nasprotju z naštetim bo povzročalo zgolj glavobol.

Denar

Izdelava odlične in profesionalne grafične podobe podjetja seveda ni zastonj, ob tem pa se je dobro zavedati, da je izdelava slabe grafične podobe podjetja še precej dražja. Pri slabo izdelani grafični podobi lahko namreč pričakujete določene pomankljivosti, katerih odpravo boste morali dodatno plačevati, kar pa lahko pripelje do tega, da za slabo grafično podobo podjetja na koncu plačate več, kot pa če bi investirali v profesionalno izdelavo. Slaba grafična podoba slabo vpliva na vse segmente poslovanja. Oči so namreč še vedno enden izmed glavnih odločevalcev pri ljudeh. Zato ne ignorirajte potreb po grafičnih podobah podjetja, saj lahko to negativno vpliva tako na zaposlene, poslovne partnerje, kot tudi stranke.

Članki iz iste kategorije: