Ste se kdaj zamislili nad tem, zakaj vlagate v svojo prodajalno neskončno energije, pa se vam ne obnese najbolje, spletna trgovina, ki prodaja enake ali podobne izdelke na drugem spletnem naslovu, pa ves čas brez truda žanje dobiček? Morda je čas, da ponovno razmislite o tem, kakšna je vaša trgovina, in kaj bi morali v njej spremeniti – še zlasti, če je iz časov, ko so bile spletne prodajalne še redkost.
Kazalo strani:
1. Kakšna je vaša ponudba?
Ponovno razmislite o tem, kaj prodajate. Spletna trgovina, ki prodaja, zahteva izdelke, po katerih je dovolj povpraševanja. To so lahko izdelki, ki se drugje ne dobijo, torej nišni produkti, ali pa povsem vsakdanje stvari, ki jih je pač bolj enostavno naročiti preko spleta.
2. Preverite konkurenco.
Če konkurenčna prodajalna posluje dobro in brez naporov, potem njihovo ponudbo in pristop primerjajte s svojim. Ponuja skoraj enake izdelke, a bolj uveljavljene blagovne znamke? Se odloča za kakovost po višji ceni, namesto manj kakovostnih izdelkov po nižji? Ima večkrat popuste in akcije? Vloži več denarja v promocijo in oglaševanje?
3. Imejte zalogo.
Marsikdo se odloči za nakup preko spleta enostavno zato, ker se odloči za nakup v zadnjem hipu. Izdelava spletnih trgovin, ki prodajajo, je s tega stališča lahko zgolj spletna trgovina, ki ima izdelke v ponudbi na zalogi. Če je ob vaših izdelkih zapisano, da je dobava možna takoj oziroma naslednji dan, boste gotovo prodali več, kot če imate rok dobave teden, dva ali še več. Pri spletnih nakupih nihče ne mara čakati!
4. Sistem nagrajevanja za zveste kupce.
Se vam zdi, da kupci enkrat kupujejo pri vas, drugič pri konkurenci? Potem potrebujete sistem nagrajevanja zvestih kupcev. Tako kot so fizične trgovine uvedle članske kartice za zbiranje točk ugodnosti, se za enak postopek odločajo tudi spletne prodajalne. Če kupec ve, da bo z rednimi nakupi pri vas prišel do bonusa, zagotovo ne bo kupoval drugje.
5. Obveščajte!
Če želite dobro prodajo, morate najti dovolj veliko število kanalov, preko katerih boste kupce in potencialne kupce obveščali o ponudbi. Nekaj bo potrebno vložiti v spletno oglaševanje, prav tako pa bo potrebno uporabljati družabna omrežja, organizirati nagradne igre, poskrbeti za elektronske novičke o akcijah ter novih proizvodih …
6. Videz in funkcionalnost spletne trgovine.
Nobena spletna prodajalna ne more preživeti, če je zastavljena tako, da spletnim uporabnikom ni všeč. In ne le všeč – spletna trgovina, ki prodaja, mora biti tudi uporabniško funkcionalna. Poskrbite torej za prijetno in funkcionalno spletno oblikovanje, kupec pa naj ima vedno možnost, da si produkt ogleda na večjem številu slik (ki se povečajo,), prebere mnenja tistih, ki so se za nakup že odločili, se odloča med različnimi načini plačila in različnimi načini dostave … Vsak kupec si pred odločitvijo za prenos izdelkov v košarico zagotovo želi čim več informacij in čim večjo izbiro glede svojega denarja.