Google Ads oglaševanje je vrsta oglaševanja, ki vam omogoča doseči večje število potencialnih strank, in sicer z oglasi, ki se sprožijo ob točno določenem iskanju, ki ga uporabnik spleta vnese v Googlov iskalnik.
Oglaševanje na Googlu je izjemno donosno, ker ni boljše oblike ciljnega oglaševanja. Če ga primerjamo s SEO optimizacijo je Google ads oglaševanje hitrejši način, da postanete prvi v Googlu.
Kazalo strani:
Oglaševanje, ki poteka preko platforme Google ads
Google Ads oglaševanje je vrsta storitve, ki poteka preko platforme Google Ads. Oglaševalcem zagotavlja načrtovanje, prav tako kreiranje, optimiziranje pa tudi spreminjanje oglaševalskih akcij na spletu. Oglasi pa se prikazujejo samo tistim osebam, ki iščejo, podobne izdelke ali podobne storitve. Plača pa se zgolj v primeru, če nekdo klikne na oglas.

S pomočjo oglaševanja na Googlu lahko hitro ter ugodno pridete do novih strank. Prvi korak za uspešno Google Ads oglaševanje pa je seveda analiza vaše dejavnosti in ne nazadnje pravilno prepoznavanje navad vaših ciljnih strank oziroma kupcev.
Ena od najbolj priljubljenih oblik spletnega oglaševanja
Google Ads velja za eno od najučinkovitejših oblik spletnega oglaševanja. Uporabnike, ki v določenem trenutku na Google iskalniku aktivno išče določene izdelke ali storitve, namreč nagovarja. Ko torej uporabnik v iskalnik vtipka ključne besede, ko jo pred tem določi oglaševalcev, se pred njim prikaže oglas.
Poleg oglaševanja na Googlu iskalniku preko Google Ads lahko oglašujete tudi z uporabo slikovnih oglasov. Ti se prikazujejo na različnih mestih po spletu, in sicer s pomočjo uporabe videoposnetkov na YouTube, z elektronskimi poštnimi oglasi na gmailu ter podobno.
Zakaj torej oglaševati na Google Ads Search?
Google Ads oglaševaje ne prinaša samo večjega dosega, temveč tudi večji donos, relevantnost, boljše rezultate.
Plačilo na klik torek plačate samo tedaj, kadar potencialna stranka klikne na vaš oglas, s tem pa posledično obišče vašo spletno stran ali pa vas morda pokliče. Če pa se oglas samo prikaže in uporabnik ne klikne nanj, se prikaz oglasa ne plača. Velikost zakupa si pri tem izberete sami.
Raziskave kažejo, da podjetja lahko s pomočjo oglaševanja, kot je Google Ads oglaševanje, v spletni trgovini svojo prodajo lahko povečajo tudi za več kot 200 %.