Nova domena

Vsaka domena na svetovnem spletu je bila izbrana in kupljena s posebnim namenom: da bi na njej gostovala določena spletna stran. Preberite si, kako jo izbrati, na kaj je treba biti pozoren pri izbiri ter koliko stane njen zakup!

Izberite najboljšo!

Domena (domovanje.com) je spletni naslov, ki ga vpišemo v vrstico url v našem spletnem brskalniku. Gre za tako imenovani domači naslov vsake spletne strani, njen lastnik pa se odloči, kakšen bo ta naslov, saj lahko zanj izbere skorajda katero koli besedo, pomembno je le, da je ni uporabil že kdo drug, saj mora biti prav vsak url naslov za spletno stran popolnoma unikaten.

Pri izbiri se torej prepustite domišljiji in ji dajte prosto pot! Ne omejujete se preveč, ampak si zapišite različne ideje, ki vam padejo na pamet! Če imate podjetje ali želite prodajati določen produkt oziroma storitev, potem sploh ni nujno, da je ime vašega spletnega naslova enako imenu vašega podjetja ali produkta – lahko je namreč praktično karkoli! Pri registraciji se osredotočite na to, od kod bo prišel vaš promet. Če bodo stranke večinoma slovenske, potem registrirajte lokalno geografsko domeno. Domena .SI je torej slovenska domena.

Še bolj pa ste lahko izvirni, če iščete idejo za ime bloga ali kaj podobnega, kar boste nato vključili tudi v url naslov – naj vas pri tem vodi kreativnost, saj so možnosti praktično neomejene!

Kaj je marketinško uspešno?

Težko je že vnaprej reči, ali je določen spletni naslov dober za vaš produkt oziroma spletno stran, ali pač ne. To je odvisno do različnih dejavnikov, vendar pa zagotovo drži, da imate več možnosti za uspeh, če se odločite za lahko zapomnljivo ime, ki ga je tudi enostavno zapisati in ki ga obiskovalci zaradi podobnosti ne bodo zamenjevali s kakšno drugo spletno stranjo.

Je prosta ali zasedena?

Ko enkrat naredite nek seznam idej, ki so vam všeč, je čas za to, da preverite, ali se takšnih idej ni domislil že kdo drug oziroma ali so takšni spletni naslovi že zakupljeni in na njih že domujejo različne spletne strani.

Prav zato, ker vedno obstaja možnost, da je nek spletni oziroma url naslov že zaseden, je dobro imeti na zalogi cel seznam idej. Več kot imate idej, manjša je možnost, da ne boste našli prostega spletnega naslova za svojo spletno stran, zato je res pomembno, da se pri tem ne omejite samo na eno možnost!