Izdelava konkurenčne in napredne spletne trgovine

Prodaja prek spleta je najbolj idealna in cenovno ugodna vrsta prodaje. Pri njej ne potrebujete dodatnih zaposlenih, velikega in dragega prodajnega prostora ali vzdrževalne službe. Potrebujete zgolj nekaj skladiščnega prostora in vzpostavljeno spletno stran. Na ta način vašim strankam ponudite največ. Prav tako dosežete večji del tržišča, saj niste lokacijsko omejeni, tako kot je fizična trgovina.

E trgovina ni nekaj statičnega

E trgovina je produkt načrtovanja prodaje in sicer dodelanega in hkrati dovršenega. Večina začetnikov v spletni prodaji se na trg lansira s cenovno ugodno trgovino s številnim naborom izdelkov. Bolj izkušeni prodajalci na svojo spletno stran obvezno dodajo vse elemente za varno plačevanje, kot so SSL certifikati, različni magento moduli in podobno.

V kolikor želite, da je vaša e trgovina uspešna in da dosega visoke prodajne rezultate, je pomembno ažurno grafično dopolnjevanje in prilagajanje potrebam kupcev. Zaradi majhnosti slovenskega trga je nadvse dobrodošlo, da se čim prej razširite tudi na tuje trge. Z odzivno stranjo, dodobra dodelano marketinško kampanjo, vlaganjem v oglaševanje in splošno odzivnostjo na potrebe kupcev, boste uspešni na vseh trgih.

Sama ideja ni dovolj, saj je pomembno tudi testiranje pred objavo

Sam dogovor o dizajnu, gostovanju, oglaševanju in podobnem, ni dovolj. Pred samo vzpostavitvijo strani je pomembno, da strokovnjaki dodobra preučijo celotno funkcionalnost trgovine. Preučiti je potrebno, ali celoten postopek naročanja izdelkov, poteka v skladu z ustaljeno prakso. Pri tem testirajo tudi, ali vi dobite potrdilo o naročilu ter ali stranka prejme elektronsko potrdilo o naročenem izdelku.

Optimizacija in vzdrževanje

Optimizacija ne vključuje zgolj pregled obstoječih opisov izdelkov in kategorij, temveč tudi izboljšanje hitrosti nalaganja vsebine in povečanje odzivnosti spletnega mesta. Slednje med nalaganjem vsebine ne sme postati nedosegljivo ali neodzivno. Prav tako je pomembno, da je prilagojeno uporabi na različnih napravah, pri čemer je uporaba na pametnem telefonu pogosto najbolj problematična. Poskrbeti morate tudi, da vedno vlagate v izboljšanje funkcionalnosti, posodabljanje aplikacij in predvsem izboljšanje varnosti kupcev pri nakupu.

So izgubljene slike zares povsem izgubljene ali obstaja način, da bi svoje priljubljene fotografije dobili spet nazaj? Preberite si več o tem v prispevku.